Söndag.

Här är man effektiv. Bestämde mig för att baka i dag. Rogivande att baka bröd tycker jag. Sen har jag en låda Chili som jag tänkte äta till lunch senare och vad passar inte bättre än nybakt bröd till då? Det är ju så fruktansvärt gott till.

Fridas fest i fredags var jätte kul! Roligare hos Frida än ute var det i allafall, men det är sånt som händer. Vi kommer som sagt att sakna henne jätte mycket! I morrn bär flytten av och ska ringa henne lite senare tänkte jag.

Igår var vi på kräftskiva hos Kakas farbror. Riktigt mysigt. Smaskade kräftor och drack snaps, sjöng och lekte med Willen på gräsmattan tillsammans med lilla Isabell.

Nu ska jag baka vidare......



Later.

Kommentarer
Postat av: | Elin ♥|

Nu är min bloggpaus över! :)



Duktig du som bakar! :)

2009-08-23 @ 14:19:40
URL: http://dizzylicious.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0