Paradise Hotell.

Någon mer än jag som följer "Skit programmet" Paradise Hotell Danmark? Det är skit spännande nu på slutspurten och jag har legat hela dagen och tittat igenom gamla avsnitt som jag inte har sett förrut. Favoriten är Diana Och hatobjektet var Haider innan han åkte ut nu. Yes! Snart så är det ju dags för svenska Paradise. Det får man ju bara inte missa. Hur patetisk är inte jag?




Har som sagt legat hela dagen och kikat på massa Paradise avsnitt och insett att människor verkligen är otroligt falska när det väl gäller. Har fan inte orkat vara ute i solen nåt idag. Är redan så himla varm så det räcker. Var ute en sväng med Willen och man höll ju på att dö av värmeslag fast vi bara gick en vanlig långsam liten runda runt kvarteret. Så frukstansvärt varmt! Tydligen så ska det bli dåligt väder hela nästa vecka, så man får väl vara glad åt solen nu ett tag till.

Här kommer lite bilder från igår.


Maria stod och lagade maten när jag kom....


Hon hade gjort så fint när vi kom. Vi fick t.o.m fördrinkar!
Smaskens var dom, dom slank ner fortare än fortast.


Flickorna var nöjda och glada.... Matilda och Frida.


Madde och Ann.


yummie!




En typisk Frida bild....


Tjejsnack när det är som bäst...


Jag.


Dags att gå iväg...


Maria och jag som blev fulla som kastruller beställde såklart en varsin svindyr exotisk drink i baren.... Jo, för den behövde vi!


Det blir ju inge vidare bra med mobilkamera, men här är i allafall jag och Ann inne på Krogen.

Thats all folks.

Nu ska jag nog laga lite mat.... börjar bli super hungrig...

Later.

Kommentarer
Postat av: pauline

sv: tack så mycket!

2009-08-09 @ 20:07:11
URL: http://pauulinee.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

mysigt! :)

2009-08-12 @ 12:07:13
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Karin Petersson

Tycker mycket om det du skrev! Roligt att se en del nyttiga grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-09-24 @ 00:00:12
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0