Hmmmm.

Har varit ute på en powerwalk i värmen med Willen. Herregud va varmt det var. Willens tunga hängde ner till gatan nästan och jag var helt dyngsur när jag kom hem. Ska iväg och jobba nu vid fyra, sen har både Lina och Maria frågat om jag vill ut ikväll. Men jag orkar inte festa ikväll känner jag. Spar mig nog till på Lördag då det blir riktigt partaj med tjejerna. Förövrigt så mötte jag en tjej ute med världens minsta valp. Fyfasen så söt han var. Lite lik Willen när han var valp, inte lika söt som Willen va som valp förstås, för det går nog inte att hitta. Kommer ihåg när vi skaffade honom för två somrar sen nu. Han var så liten! Nu blir det lunch och sen ska jag göra mig iordning för jobbet. Vi hörs senare!

Kram.


Kommentarer
Postat av: LIENE

vill också ha en hund att gå ut med!

2009-08-06 @ 08:50:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!



Ska vi ses och gå en sväng i morrn fm??



kram

2009-08-06 @ 17:36:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0