Fredag.

Hallåhallådär.

Mamma har precis varit där. Hjälpte henne med ögonbrynen. Har kollat lite på paradise hotell och efter en dusch så ska jag titta på finalen ifrån i natt. Spännande spännande. Pratade med Kaka nyss oxå som satt på jobbet. Han har en överaskning till mig när han kommer hem sa han. Jag älskar överaskningar!! Undrar vad det är? Har hunnit bada Willen oxå och plockat bort en otrevlig fästing på magen på honom oxå. Vid ett så åker vi iväg till Lidköping, till Kakas moster. Ska sova där i natt och sen i morgon ska vi vara hos hans mormor i Hallsberg hela dagen. Ska bli jätte mysigt! Det var lite kortfattat vad som händer i mitt liv just för tillfället. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Åh tack så mkt och verkligen detsamma! :)

2009-08-30 @ 11:03:31
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej,

allt bra?



puss

2009-08-30 @ 16:05:23
URL: http://emmaeriica.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0