Fredag idag.

Hallojsan!
Igår var en alldeles förträfflig trubadurafton förrutom att det regnade som tusan. Annars var det super kul, träffade Maja och Sandra ute, mina kära kusiner! Sen var hela ligan där som brukar vara där. Blev en hel del sång och dans. Idag skiner solen och Willen står och tittar ut genom fönstret och sneglar lite på mig emellanåt så jag antar att han vill ute en stund till. Jag ska snart hem till mamma och pappa och fika. Sen blir det en lugn hemmamyskväll framför en bra film! Imorrn ska vi iväg till Anna-Lena, min gamla klasskompis som bor ute i bushen, (På landet).



Såhär smidig är Kaka när han går igenom dörrar.





Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, tittade lite snabbt på vad det stod till vänster på din blogg och tyckte det stod "promenera" :) men det stod ju "prenumerera". Tänkte att du sökte promenadsällskap =)

2009-08-14 @ 15:15:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Appropå promenad, ska vi ses och promenera nåt här nån dag?



kram

2009-08-14 @ 19:47:53
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0