20090827.

Hellu. Idag har jag jobbat, städat och tvättat. Har högsta volym på högtalarna just nu. Jag kan verkligen inte städa utan hög musik? Det känns helt omöjligt. Just nu så är det Lose Control av Waldo´s people som spelas för fulla muggar. Den påminner om alla år som jag dansat. Alla tävlingar och uppträdanden. Föreställningar och träningar. Jag lovar att den går som sjutton nere på dansskolan just nu.



Det gick väl lite bättre på jobbet idag. Men sista timmen var en piiiina. Ingen som svarade och när dom väl svarade så var det någon tjurig gubbe eller tant. Otrevliga som attan är vissa men det är ju bara att dra på smilbanden och fejka fejka fejka att man är världens lyckligaste att få sitta just i den telefonen.

Nu ska jag fortsätta här.

Later.

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0