20090815.


Vaknade nyss. Gud va skönt det var att sova tills nu då jag vaknade halv sju och inte kunde somna om på ett par timmar. Tänkte att jag skulle vara helt död idag om jag inte lyckades somna om. Men det gjorde jag! Idag bär det av ut på landet till Anna-Lena och Lasse. Ska bli så himla mysigt. Grillning, groggar och en massa trevligt sällskap. Igår fick jag även min efterlängtade present som legat kvar uppe i stugan sen midsommar. Fick ett armband och en mascara av mamma och pappa när dom var i Cannes.




Later.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!



Jag har lite planer för tisdagskvällen.. ska kolla mitt schema å se hur jag jobbar.. kan du nån annan dag i veckan? annars tar vi det näst nästa vecka!



kram!

2009-08-16 @ 11:33:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Fasiken att man ska jobba då! :)



Jag slutar oftast inte förrän 16.. kanske lite läskigt att promenera typ kl.21? Men kanske vi hinner ses till helgen? lör el sön förmiddag?



kram

2009-08-16 @ 15:09:38
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0