Update.


Idag har jag varit lite dålig på att uppdatera. Kaka kom hem idag och vi har farit runt och hämtat Ella på dagis, käkat och gjort lite ärenden. Provet gick bra och om två veckor är nästa prov och efter det är jag färdig med den delen. Ska bli så skönt! Wilgot har fått på sitt nya halsband + ett fästinghalsband. Så han är inte lika nöjd med situationen. Det kliar och är nog extremt obehagligt att ha en massa halsband runt halsen. Har försökt få tag på folk idag oxå med tanke på att jag inte har någon telefon. Så fruktansvärt handikappad utan telefon så ni anar inte! Vad gjorde man innan mobiltelefonen kom? Hur fasen gjorde man då?? Det är en gåta!

Har suttit upp en lapp i vår trappuppgång oxå angående att vi vill byta kod till porten. Vill inte ha en kissande uteliggare i vår trapp längre. Och eftersom vi bor i stan och så många tydligen kan koden som dom inte bytt på 20 år så orkar jag inte tänka på hur det blir här i sommar med allt festande och människor som går förbi och grejer. Nu är det fasen dax att dom gör nåt åt det här! Sega jävlar! Hur svårt kan det vara? Det är flera stycken som har skrivit under lappen så nu väntar jag till efter helgen så skickar jag den till våra hyresägare. Ta mig tusan!

Är så jäkla trött av allt pollen. Sover hur mycket som helst. En timme på dagen, alltid när det är så här mycket. Man orkar inte ens hålla ögonen öppna en hel dag. Så nu har jag nästan precis vaknat. Sov 45 minuter nu nyss. Låg och läste Chic och deckade totalt. Skönt är det men jag hoppas att jag kan sova inatt nu.

Nu ska jag ut och gå med Willen.
Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0