Twilihgt 10:e gången gillt.


Igår kväll så tittade jag på Twilight för tionde gången. Inte illa pinkat va? Och kanske lite creapy, att man kan se en film så många gånger och fortfarande kunna tänka sig att se den igen. Och igen! Den är ju så bra! Jag uppmanar ALLA som inte sett den att se den! Älskar karaktärerna, musiken, spänningen, romantiken och det där lite skumma över filmen.




Förövrigt så är jag mega allergisk idag och måste hålla mig inne. Var ute en snabbis med Willen men det var ju som att ha sämsta kondisen ever då jag fick svårt att andas redan efter några meter. Stackars Wilgot som vill vara ute och leka. Men det är ju inte så kul om hans matte inte kan andas.

Ska tvätta lite idag och sedan göra klart lite skola. Senare ska jag ner till mamma och sy in ett par byxor som jag ska ha på valborg är det tänkt. Vi vet fortfarande inte vad vi ska hitta på på Valborg. Hela gänget försöker fundelera ut något mysigt som vi kan göra. Det blir picknick på eftermiddan och fest på kvällen förmodligen. Men vi vet inte riktigt ännu hos vem vi ska vara. Här hos mig och Kaka så har vi köksmöblerna i vardagsrummet numera eftersom på måndag så kommer dem och ska fixa vårat köksgolv. Så det blir lite trångt att vara hos oss. Men det löser sig säkert. Ska ju bli sånt himla fint väder. 20 grader och sol. Det är ju helt underbart. Dags att äta lite lunch och sen sätta igång med dagens bestyr.


L A T E R.

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

jag har faktiskt aldrig sett den :/

2009-04-29 @ 12:43:15
URL: http://luxurypink.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0