Spränghuvudvärk.

Allergin tar kål på en. Har så fruktansvärt ont i huvudet. Ser suddigt oxå! Men var ute en sväng med Wilgot nu och kändes som om jag skulle svimma efter en liten bit. Så nu är jag inne igen. Tog en alvedon och en allergitablett, får se om det hjälper. Förövrigt så har jag en riktig fuldag idag! Bad hair day kan man ju lugnt säga att jag har och känner mig allmänt pluffsig. Det har väl att göra med att jag mår som jag gör idag! I morrn måste jag må bättre eftersom jag ska till skolan och skriva prov.

Har inte fått min vanliga allergimedecin än så det får räcka med clarityn, inte konstigt att man inte mår bra.





Willen fick ett nytt ben när vi kom in så han lär ju ha att göra ett tag. Kolla vilken bortskämd hund, han ligger på sitt gamla ben och biter på det nya! Men i det nya är det oxkött, det är det inte i det gamla, så jag förstår honom. Men tycker lite synd om det gamla benet.




Later


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad är det för ras på hunden? :)

2009-04-16 @ 14:40:33
Postat av: Ninnie

Han är en liten ovanlig blandis. Bland annat...

yorkshire terrier/Shi tzu/Coton de Tuléar. Men det är även lite Jack Russel, King charles och annat längre bak i släkten...

2009-04-16 @ 14:55:16
Postat av: sandra

Oj, de var många olika! :) så jävla söt var han, liknar en dvärgschnauzer i ansiktet! var därför jag undrade :) har två sånna själv!

2009-04-16 @ 15:30:06
Postat av: Sanna

Haha, ah det tror faktiskt jag med att vi kommer göra... Alla såna där låtar är sämst i början sen börjar man gilla dom!

2009-04-16 @ 16:05:04
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också skaffat clarityn nu.. härligt att börja få bort snuvan :)

2009-04-16 @ 18:10:17
URL: http://eimj.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0