Söndag.



Har precis kommit hem. Det blev jordens party igår. Idag är man helt mörbultad. Det började med att Jag, Maria, Kristin och Frida var hemma hos Maria. Vi drack, pratade, skrattade och dansade. Hur roligt som helst. Fulla blev vi! Vi rullade ner på stan och där splittrade vi på oss. Maria och jag gick till Pluto och träffade på massvis med folk. B.la min underbara lillasyster. När dom stängde så gick vi och jag var fast besluten på att vi skulle med på efterfest. Jag tjatade och tjatade men Maria ville inte. Och det tackar jag verkligen för idag! Rätt beslut! Vi mötte två killkompisar som vi fick minttabletter av. "Lets get fresh".... vi gapskrattade som vanligt! Och som vanligt orkade jag inte gå i mina höga skor. Tog av mig dem och gick i strumplästen några meter men tog på mig skorna igen. Kom hem till Maria igen. Jag beslutade mig för att sova kvar. Maria tvingade mig att tvätta fötterna i handfatet eftersom jag hade gått utan skor en bit. VI gick och la oss och asgarvade tills vi slocknade. På morgonen så ringde Kaka och var jätte orolig. Jag hade glömt bort att ringa hem!!? Fan va klantigt och vet inte hur många gånger jag har bett om ursäkt idag. Riktigt jävla skit dåligt! Stackarn! Kommer inte hända igen. Men vi hade så kul så jag lixåm glömde bort. Vi vaknade runt åtta i morse och blev hungriga. Satte oss på balkongen och åt macka och ägg. Jag hade fyra olika pålägg på min macka. Yummie! Kollade på reprisen av Robbinson. Kaka kom över med Willen för att han skulle iväg. Vi lekte med Willen och sen gick vi hem till mamma för att hämta min väska som jag hade där, gick och handlade kyckling och potatiskroketter. I affären så hade jag Willen i väskan... haha! Han satt där med huvudet utanför och bara kikade runt lite. Hur praktiskt som helst... !! När vi kom hem igen så åt vi och efter det blev vi supertrötta. Antagligen för att vi somnade runt halv fem och var uppe åtta. Så jag gick hem. Och nu sitter jag här!

Det var min Lördag de! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen, käka godis och titta på film.

Later



Kommentarer
Postat av: Lona

låter ju fint :D

2009-04-19 @ 16:38:17
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Cornelia

ligga i sängen,godis & film.

finns det något bättre`?

2009-04-19 @ 16:50:16
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, låter som en lyckad utekväll :D

2009-04-20 @ 10:47:01
URL: http://eimj.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0