15.32

Sitter hos mamma och pappa. Satt ett tag på terassen med Lina tills hon var tvungen att springa iväg till jobbet. Håller på och försöker ta itu med lite plugg. Mitt huvud funkar inte idag känns det som. Så otroligt allergisk. Ögonen rinner, ansiktet kliar, näsan rinner och jag är så fruktansvärt trött! Tog lite bilder här men insåg ganska snart att minneskortet sitter i datorn hemma. Så det blidde inget med de. Det är "Titta hon snackar oxå" på tv1000 och den är ju så himla charmig. Ganska svårt att plugga till den. Men vill inte stänga av. Var så längesen. Undrar vad som händer på Valborg? Antar att vi blir vanliga gänget som hittar på nå rackartyg som vanligt. Så jäkla roligt gäng! Bäst i test. Känns konstigt att det är en torsdag bara. Tydligen så var det bråk mellan några tjejer på pluto i lördagsnatt men det märkte jag inget av. Vet att vi såg två poliser som kom upp och gick mot dansgolvet. Som vanligt kom ju Lina och jag på ungefär 100 skämt om att det var poliser på pluto. Så vi lade nog inte märke till varför dem va där egentligen. Tydligen något stort bråk mellan några tjejer och en kille. Vet nu vilka det var. Löjligt!

Later.

(Dåligt med bilder just nu i bloggen, I know... Men det kommer mer snart....).

Kommentarer
Postat av: ELIN [ dizzylicious ]

Håller med, det går segt med pluggandet idag, usch.

2009-04-28 @ 17:36:40
URL: http://dizzylicious.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0