Fredag

Halloj!
Idag är det fredag! Härliga fredag! Sitter här med en kopp te och ett äpple och bara njuter av att vara inne! Fyfan va det är kallt ute. Men det kommer ju bli kallare om man säger så! Skrattade åt Wilgot när vi var ute nyss, han har nog förstått att det där kalla på marken inte går att äta och att det ligger lite överallt, han fick tokspel och bara sprang runt runt. Ska man plocka fram vinterjackan nu då eller? Har saknat min vinterjacka från Monki. Så ska bli kul att använda den. A frågade om jag ville ner å ta ett glas vin med henne å M ikväll. Men jag tror jag tar det lite lugnt ikväll å pluggar lite extra när jag har tid till de och tar det där glaset i morrn på halloween festen, och några till :) Skulle iförsig vara kul att träffa A, hon har haft det lite kämpigt ett tag och ska iväg till Canarie öarna nu och slappa lite, men det är ju iförsig bara en vecka så vi kan ju ses när hon kommer hem oxå, brun och fin!

Skolan kallar!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0