Solig Lördag.

Idag sov jag länge länge. Bara det att min telefon fick sms eller ringde 20 ggr. Och dom håller på att renovera här i lägenheten över så det känns lite som "när du får oväntat besök" är på ingång. Väntar mig att nån skall falla genom taket snart. Det vibrerar överallt!! Låter som om dom håller på å gör en villa av den lilla tvåan över.

Var nyss ute med Willen oxå och guuu vilken liten argsint kravat vi stötte på. Stod där och pratade med ägaren ett tag, hennes hund gick inte så bra ihop med hanhundar och det syntes. Men han lugnade ner sig lite efter ett tag, men då var ju Wilgot hel taggad i stället.

Idag är det åter igen tvätt på schemat. Ska tvätta i tvättstugan mellan ett och fem. Får väl se om jag orkar så länge. Det är ju så nära så man kan ju göra andra saker samtidigt, bara man håller lite koll på tiderna. Inte direkt som att jag ska bosätta mig i tvättstugan i fyra timmar en solig lördag. Icke!

Ikväll bär det iväg till porten bredvid. Ska hem till O och dricka vin. Mysigt!

Hörs lite senare!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0