snart dax.

Nu är det inte alls kvar till flytten! Tänk om det löser sig nu och att vi får flytta 1 dec, kanoners! Gu va bra de skulle va! Vi är så trötta på att bo 2 pers och en hund i vår lilla lägenhet på 37 kvm. Inget sovrum, sovalkov och ett minikök med ett litet bord. Nu kommer vi få ett stort sovrum och världens största kök med rundade fönster. Coolt! Lääängtar!!

Idag har jag varit ut på lite ärenden, eller Niclas har kört runt mig på lite ärenden till Apoteket bland annat. Sen har vi hämtat Ella på dagis oxå. Nu ska jag ta mig en svängom med Wilgot och hoppas på att han hänger med ut och rör lite på sig! Men han verkar rätt så stissig så det blir nog inga som helst problem.

Har by the way haft vääärldens skönaste mössa på mig idag!





Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

svar: Känner det jag med, hur kom dom ens på att skapa dom!? Jag blev typ shockad, ha det bra! :)

2008-11-05 @ 23:23:32
URL: http://stylebylinda.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0