Regnig november dag med tvätt på schemat.

Håller på och tvättar! Herrejesus vad det ska bli skönt med nytvättade kuddar och sängkläder. Inte för att jag byter för sällan utan för att jag bara älskar känslan och doften! Wilgot hakar alltid på mig ner i tvättstugan och ränner runt. Äter lite damm och charmar resten av huset som möter oss i källaren.

Laddade ner nya One Tree Hill och Gossip Girl idag oxå... avsnitt 10.  Love it!

Fick reda på igår oxå att det är klassträff på fredag! Vi från gama klassen från komvux ska ses och ta ett glas och skvallra lite! Ska bli riktigt trevligt måste jag säga! Kul när folk tar tag i saker som man vill men inte orkar själv! En träff t.e.x.

Nu ska jag tillbaka ner och se hur det går med tvätten!
Ha en härlig dag allihoppa!



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0