Pilates boll.

Idag när jag är på mitt sämsta humör så kommer Kaka hem med en liten surprise! Nämligen en Pilates boll! Som jag velat ha så länge!! En stor gul fin pilates boll!! Ååååh va jag är glad, ska sätta igång genast! Man fick med en välldans liten dvd skiva till med lite instruktioner! Så nu jäklar. Roligast var när vi insåg att vi inte hade någon pump av nåt slag att blåsa upp den med. Så Kaka började blåsa själv, livsfarligt!




Är det bara jag som tycker att han liknar en Pelikan på första kortet?


 


Den är perfekt när som helst, man kan sitta framför tv:n och träna. Wilgot blev ju lite extra glad och trodde antagligen att den enorma bollen var till honom. Men icke! Den var till moi! :)



Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

haha pelikan! jo jag tycker det!! Bra blogg! ;)

2008-11-21 @ 15:26:24




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0