ont i vaderna.

Tro det eller ej! Som träningsvärk! Jagsom älskar träningsvärk då man känner att man gjort någonting. Men jag tycker inte att jag knappt rört mig på två år!! HAha, jo de har jag väl. Men inte tränat i allafall. Kul att man kan få träningsvärk av att gå ut och gå med Wilgot, då är konditionen på topp! jajje!

Idag är det Tisdag och jag har knappt sovit något i natt då jag somnade vid 3 i morse. Trött!! Ska upp och äta lite frukost nu och sedan ska jag hem till AL som ska hjälpa mig att lägga i lite mörkare slingor i mitt blonda hår med alldeles för tråkig utväxt. Gillar att vara lite mörkare på vintern då man är så blek. Det framhäver lixåm mer då. Och man har inte samma färg i ansiktet som på håret. :)


Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0