home.

Nu är vi hemma igen efter lunch och fika hemma hos AL och sedan blev det storhandling och Hm. Köpte en mössa och ett par örhängen på Hm. Nu håller jag på att laga mat och känner mig så himla glad för att i morgon skall jag ringa till frissan och be henne göra mitt hår. Har inte kunnat gå till frissan på månader pga pengar. Det är ju så fruktansvärt dyrt. Min överraskning var att jag får en för tidig julklapp och får gå till frissan! :)

Är ju väldigt blond nu, och nu när det är vinter så tror jag att jag ska satsa på en lite brunare ton. Kanske tom åt det lite rödbruna. Ha i lite slingor bara, inge märkvärdigt. Min förra frisör som jag gick mycket hos när jag testade en massa massa frisyrer när jag var lite yngre, han sa att han ville färga mitt hår rött. För att han såg tydligen på mitt ansikte att det var rätt färg för mig. Det han inte vet är ju att min mamma är ju rödhårig och jag kanske har det lite i mig oxå? Man vet aldrig. Får se hur det blir! Väldigt taggad i allafall! Så skönt att fixa håret!

Nu ska jag kika på nya Gossip girl och One tree hill. Yeeeey! Älska tisdagar!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag älskar också tisdagar tack vare oth och gg :)

2008-11-25 @ 20:36:47
URL: http://behindthescene.webblogg.se/
Postat av: Emma

jag ska också fixa håret snart, jag längtar!

2008-11-25 @ 20:55:20
URL: http://emmmis.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0