Gossip girl.

ÅÅhh idag kommer gossip girl avsnittent ut på nätet, avsnitt 11. Love it! Undra varför man älskar gossip girl så mycket, det kanske är för att man inte relaterar någonting i deras värld till sin egen? Deras kläder!? Deras drama? Hur som helst så bara älskar jag serien, första två avsnitten så kommer jag ihåg att jag hade hört så bra om serien men jag tyckte inte alls den verkade bra, sen när man var inne på tredje avsnitten så bara älskade man serien och ville bara se mer och mer!


 

Jag ska snart ta en promenad med Vilde Wilgot upp till Ica och hämta ett paket från topshop som jag beställt.
Ni får se senare vad som finns där i :)

Filmen som jag pratade om igår oxå, Fred Clause såg jag igår kväll som sagt. Skit bra! Måste ses!

Ha en fortsatt bra dag! Nu ska jag plugga!

XoXo



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0