Bakis.

Gu va roligt jag hade igår! (Inte lika roligt idag dock!) Vi satt och snackade fram till 3 på natten och drack vin,käkade goda ostar och annat plock som B hade fixat! Pratade om allt mellan himmel och jord. Wilgot sprang runt och lekte med sin bamse och sov under bordet. Han var jätte duktig igår. Men idag är man lite sleeeten, det blev en hel del alcohol igår och en massa massa massa cigaretter. Idag kan jag inte ens tänka på nåt av de! Usch! Skulle inte ta ett glas vin eller en ciggarett ens om jag fick betalt. Massa betalt! Never!

Undra vad man ska hitta på idag då?
Helst så vill jag ligga i sängen, kolla på film och äta chips :)
Men ska nog försöka komma igång lite med en dusch och ta mig hem till Niclas pappa lite senare och kanske äta lite mat där tillsammans. Niclas är redan där och spelar i deras nya studio. Men just nu ska jag bara ta det lugnt, det får bli lite senare i allafall!

Jag vill tacka tjejerna för igår oxå, jag är inte ensam om det som hänt mig! Ibland är det skönt att höra att fler blivit utsatta av samma sak! Och någonting behövs göras i samhället för att det ska bli bättre! Det är skönt att få prata om det nu när man orkar och att andra delar med sig av sina händelser och erfarenheter. Tack!



Kommentarer
Postat av: Emma

ja bilden är ju tagen på er parkering till och med! =) har nog ett gäng sköna bilder på oss... hoppas allt är bra med dig! kram!

2008-11-15 @ 16:31:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0