Fars dag.

Söndag söndag söndag och fars dag!
Älskade pappa som är bäst i hela världen!!

Tro det eller ej, gissa om jag styrde upp mig själv och gick ut igår i allafall!
Vinflaskan som stod i köket var alldeles för lockande och vi hade skit kul naturligtvis! 5 Tjejer som var ut!
Träffade även min lillasyster på Å. Usch va jag saknar henne! Vi ses alldeles för sällan nu förtiden! Kramade om varandra länge länge och sedan gick vividare till Bluemoon. De var knappt nå folk där när vi kom. Men sen ni, sen öste det in massa människor av olika slag. Fullt med snuskiga killar/gubbar på Bluemoon tycker jag. Men var helt okej på den fronten igår! Niclas var min taxi oc körde mig dit jag vill och hämtade mig när jag ville hem. Gullegrisen! En omtänksam jävel de där! Min Niclas! <3

Har varit välldans dålig på att uppdatera min blogg senaste dagarna. Varit hel tom i huvet! Trött och höst deppig.Seg helt enkelt! Men man måste ju vara de ibland oxå!

Tänk att Lars åkte ut ur idol. Tycker han var lite snäsig i fredagens program! Precis som att det inte gjorde ett skit att han åkte ut, att han nästan var tacksam? Väldigt speciell människa!

Jag har precis ätit korvstroganoff med ris, fan va gott de va! Jag älskar sånna akisdagar när man verkligen är sugen på allt! och inte att man bara mår dåligt. Allt är gott! Nästan allt i allafall! Och tacka gud för det bästa av allt! Vatten! Kallt vatten hur gott är inte det? Och oboy! :)

Nu ska jag kolla på en film och äta lite av mitt godis som är kvar från igår!

Puss

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0