uttråkad.

Som vanligt den här tiden på dygnet! Tiden står stilla och jag sitter här och guppar på min pilates boll och tittar på gamla bilder. Plötsligt börjar jag asgarva när jag tittar på bilder från en av Marias och mina kvällar då vi var överallt i hela Västerås på en kväll. Så jäkla rolig kväll!

På de här två bilderna så är vi på Strike i kareokie baren där jag har skrivit upp Maria på listan där hon ska sjunga "Ett långsamt farväl" med Lisa Nilsson. Det är bara det att hon inte vet om de! :)

Bild 1: Maria får reda på att , samtidigt som jag köpt ett glas till i baren (som absolut inte behövdes) så har jag även skrivit upp henne på nästa låt. :)

Bild 2: Maria skäller och jag as garvar! Det slutar med att jag får gå upp och sjunga i stället medans Maria asgarvar och filmar.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0