Tidig tvättmorgon.

Eftersom jag är uppe så tidigt idag så ville jag bara skryta lite om hur fruktansvärt duktig jag är! Jag går upp klockan sju för att tvätta! Den du! Inte så illa pinkat va?

Förövrigt är jag på fruktansvärt dåligt humör eftersom jag sovit alldeles för lite igen.
Men har precis ätit en tallrik fil med linfrön och russin och ska försöka hålla mig någorlunda vaken så jag orkar med tvätten i allafall, fast jag bara sovit ca två timmar. Sen blir det en eftermiddags lur. Lite som skalman.

Vaknade av att det luktade bajs i hela lägenheten. Wilgot hade blivit dålig i magen i natt och bajsat hej vilt i köket. Fräscht! Det var bara att gå upp, duscha honom, och torka golven. Förstår ni nu varför jag är på dåligt humör? Nu ligger han i sängen på samma plats som han legat på i snart en timme och bara tittar med en förlåtande blick.
Jag kommer förlåta honom, sen!

Undrar om det funkar att sätta tandpetare för att hålla upp ögonen?




Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahaha, var hittade du den där gamla bilden på mig!?

2008-12-11 @ 16:34:41
URL: http://www.dengstrom.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0