Måndag kväll/Morgon/Eftermiddag?.

Vet knappt vad det är, vet att klockan är över sex men för mig känns det som att dagen precis börjat eftersom jag sovit mig igenom nästan hela dagen nu. Så otroligt trött! Hoppas min blogg kommer bli mer uppiggande att läsa när vi väl flyttat för just nu känns allt bara jätte tungt! Jag är inte direkt ledsen, inte de, bara trött! Trött på att inte trivas. Men nu är det ju inte så långt kvar! Vi ska vara ute den 29:e och då ska lägenheten vara besiktigad och klar. Har nyligen suttit i lugn och ro och slagit in de sista julklapparna. Fint blev de! Men hade varit kul om man hade varit lite rikare! Men så känner man väl varje jul antar jag!




Älskar den här bilden!

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Hej! Nu kan du höra mig sjunga en sång i bloggen! Jag uppfyller idag en önskan och sjuger en sång för en läsare :D Kika gärna in och se vilken sång det blev!

Hoppas att du får en fin start på dagen!

Kram

2008-12-16 @ 03:11:38
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0