Lucia!.

Idag är det Lucia! Myspys!
Har precis tagit en lång dusch och ska slänga i mig nån macka bara nu sen vid fyra ska jag vara hos Ann. Julfesten är ju idag! :)




Kaka har tagit Willen och åkt hem till sin mamma. Det är en ganska så speciell dag för dem idag. Och jag skäms lite att jag inte kan vara där i eftermiddag.

Skulle ju hämta mina skor igår, men tog inte med mig nå pengar eftersom jag hade för mig att jag redan betalat på nätet. När jag kommer fram så frågar han först efter leg, som jag inte har med mig. Men han kände igen mig så han gick och hämtade mitt paket endå och sen sa han, -ja då kan du betala i kassan då. FAN! Var bara att gå tillbaka i snöstormen och orkade inte gå tillbaka! Hämtar dom där skorna nån annan dag!

Hoppas ni får en underbar Lucia!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Christin

Mysigt att det snart är jul :)

2008-12-13 @ 19:03:33
URL: http://christinsshopping.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0