Hej du vinterland nu är jag här.

Wow, snön yr!

Jätte mycket snö och det snöar fortfarande när Kaka väckte mig i morse. Super härligt! Men den får väl inte vara kvar i vårat tråkiga väder Sverige. Idag är dagen före julfesten och mina skor har kommit. Yey, något som står rätt till! Ska gå och hämta dom efter att jag gjort mig iordning lite. Tar kort senare så ni får se.
Wilgot luktar lite bättre idag! Tack och lov, hade blivit jobbigt om han alltid skulle lukta bajs och kräk. Det var nog någon magsjuka från disktrasan som han åkte på. Det är ju så jäkla mycke bakterier i dom där äckliga trasorna.

Tur att skorna ska hämtas på Ica eftersom jag måste köpa med mig kex och ost till festen i morrn.

En sak som är JÄTTE KONSTIG är att alla mina kontakter på mobilen bara har försvunnit!?
Poff

Helt utan anledning? Har aldrig haft problem med mobilen förr (förrutom att kameran är sämst). Men nu så finns det inga nummer kvar alls? Har ringt till telenor och pratat med dom och dom säger att jag ska ringa till ericsson. Skumt som tusan!


Later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0