Godmorgon/Förmiddag.

Solen lyser!! Det är dagen före julafton. Tänk vad tiden har gått FORT! Helt sjukt! Idag ska jag inhandla de sista julklappana och fotsätta packa inför flytten. Massor att göra! Wilgot har legat under sängen i natt? Skumt? Har ropat på honom någrra gånger men han har inte kommit upp till mig endå? Det brukar han alltid! Kanske bara fick nåt av hans ryck igen. "Jag ska göra allt som inte är normalt ryck". Trött är jag idag oxå eftersom jag fortfarande sover dåligt. Somnade fyra i morse och vaknade tio av att mamma ringer,
- Har du ringt mig? Den vanliga frågan, jag har sagt tusen gånger att det går att fixa så hennes kontakter sparas och att man då ser vem som ringer på mobilen :).

Later

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Man kan inte tro att det är julafton i morgon, det känns inte så i alla fall. Jag ska oxå iväg och handla sista julklapparna, hoppas att alla andra har gjort bort sina inköp när jag slutar så man slipper trängas.



God Jul.

2008-12-23 @ 12:12:20
URL: http://ullabella.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0