goddagens.

Hallå hallå i det grå!
Värst va grått och trist det är ute idag! Det är ju inte direkt så att man ser fram emot den där lång promenaden med Wilgot som jag måste ta. Både för hans och min skull. Tror han är lite tjurig på mig idag. Han tittar på mig som om han vore arg :) Roligt!

Förövrigt så är det kaos över vad som händer på nyår. Vilka vi ska vara hos, om vi ska ha parmiddag eller fest för alla? Om vi ska på en stor lokalfest eller om vi ska ha hemma mys med nära? Pratade med Maria nyss och vi har ingen aning om hur det kommer att bli. Vi sa oxå att vi kanske ska ses ikväll och käka middag och dricka något glas vin.

Får man lön och studielån idag? Jag kommer inte in på min internet bank så kan inte kika!

Nä ska ut och gå nu... Grrrrr!

Later


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0