Fredag hela dagen.

Idag är det fredag. Hela dagen är det fredag! Härligt!

jag igår: - Älskling, kan vi inte vara riktigt onyttiga i morrn och köpa pizza och chips och sånt, och kolla på nån äcklig film?
Kaka: - Jo visst kan vi de!

Älskar att ha en riktig hemma fredag ibland där man bara är och slappar och glor på TV och äter massa onyttigt skit!
Ikväll ska jag ha en riktigt onyttig fredagskväll!

Förövrigt så har jag träningsvärk idag som vanligt. Slutade med dansen för 2 år sedan och har knappt rört mig sen dess. Älskar som sagt att ha träningsvärk. Har länge funderat på om jag ska ta upp dansen igen, på skoj då i så fall. Eller söka jobb och ha barndans eller nåt. Skulle vara riktigt kul!

Ha en kanon fredag allihoppa!






Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0