Drygaste dagen av alla dagar som finns någonsin!.

Hej!
Nu kommer jag in och klagar igen! Har precis irrat runt på hälla med mamma för att mina kläder från Asos fortfarande inte kommit! Hittade ett svart skärp, en svart tajt (som fan) klänning och ett par julröda knästrumpor som jag kan ha i fall det krisar. Det brukar ALDRIG ta såhär lång tid med frakten från Asos. Men nu ska det minsann göra det! Har en stor julfest inplanerad på lördag som jag har beställt kläder till som inte kommit. Frustrerande! Ringde till Ica och kollade med en stackare som fick leta igenom deras paket på postavdelningen efter mitt namn. Eftersom jag tänkte att avin kommer dagen efter paketet. Men icke lönt!

Wilgot luktar fortfarande illa efter hans lilla bravader här i natt. Jag tvättade allt och la mig sedan en stund efter tre timmars tvätt. När jag vaknar är det en ny spya på lakanet!!! FAN!
Såg sen i badrummet att han tuggat lite på en av trasorna jag har där och har antagligen fått i sig massa bakterier.
Min hund har fått vinterkräksjukan!


Är det en tupé? Är det en hårboll? Eller är det en kudde med fluff?
Nej, inget av det, Wilgot i sin sjukposition som han haft hela dagen.
Vart är huvudet? 



Inte nog med allt stress på hälla för att hitta något att ha på sig och hinna hämta pappa på tågstationen.
Som hade fått super ont i ryggen av någon anledning och skulle till naprapaten nu ikväll. Kunde knappt sitta.
Så hade Kaka varit så snäll och köpt macka på Subway åt mig, bara det att när jag tar en stor tugga så känns det som att jag blivit någon slags drake och vill spruta eld för FYFAN VA STARKT! Då hade nåt pucko lagt jalepenios i min macka!! Jag som knappt klarar av curry lixåm!



Låt mig va!


Ska träna nu, göra mig av med lite frustration.
Hoppas er dag har varit bra!

Kram!

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0