Donkenfika.

Jaha då har man kommit hem och suttit på donken i tre timmar. Vi satt och pratade ur oss lite om livet jag och Maria. Härligt! Hade ju tvätttid nu också men den skiter vi, har beställt en ny tills i morgon. Hade tänkt städa lite här i allafall! Är ju så rörigt med tanke på att vi snart flyttar och har gjort oss av med massa saker. Men ska försöka få det lite beborligt i allafall! Jag får alltid sån energi av att träffa mina vänner! Så svårt å ses i veckorna nu när alla jobbar och pluggar hela dagarna. Som tur var så fick Maria sluta tidigare i skolan i sthlm. Så vi fick chans och ses!
Mina kläder har fortfarande inte kommit till julfesten på lördag, börjar bli lite hispig. Men det är ju endå bara onsdag ännu. Så hoppas hoppas hoppas att dom kommer på posten i morrn. Vad gör jag annars? Hela min outfit är ju beställd!!!! Katastrof! Nä nu ska jag sätta igång här!




later

Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0